יום שישי, 24 ביולי 2015

דרושים לבלוג

דרושים 2 כותבים לפינה "שעת סיפור" שבה יכתבו סיפורים מומצאים על קלאב פינגווין, אם אינכם לא מבינים לחצו על הכפתור ''שעת סיפור'' וראו דוגמאות לסיפורים.

ודרושים 2 מעצבים לפינה "עיצובי הבלוג" שבה יעצבו תמונות.אם אינכם לא מבינים לחצו על הכפתור ''עיצובי הבלוג'' וראו דוגמאות לעיצובים. 

 כדי להתקבל לפינה ''שעת סיפור" עליכם לכתוב פרק אחד מסיפור / סיפור קצר שאותו תרצו לפרסם ושלחו לי אותו.
כדי להתקבל לפינה "עיצובי הבלוג" עליכם לעצב עיצוב שאותו תרצו לפרסם ושלחו לי אותו.

*מותר לכל בן אדם להתקבל לתפקיד אחד בלבד. אתם יכולים לשלוח מועמדות לשני התפקידים אך זכרו שאתם תתקבלו לאחד מהם בלבד.

*אני מבקש שלא תעדכנו על דברים אחרים חוץ מהתפקיד שלכם - אני רוצה להשאיר את זה לי :)

כדי לשאול אותי אם אפשר להתקבל לאחד התפקידים לשלוח את הבקשה למייל הזה: dudihann01@gmail.com.  חובה מייל של gmail כדי שיהיה אפשר לצרף אתכם לבלוגר.

את המיילים יש לשלוח עד ל-20.8.2015, יום למחרת יבחרו הזוכים ותישלח אליהם הזמנה לבלוג :)

~דודי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה